Utan gränser

En hel del har jag gnällt över det dåliga vädret förra året och framförallt sommaren, och eftersom jag spenderade de enda två dagarna det var soligt och varmt på förlossningen/BB har jag sagt att jag ska ta igen mig i år. Jag menar, jag brände mig inte ens förra året. Jag, som har rött hår, ljus hy och fräknar. Det säger ju en del.
 
Och jag har också gnällt över vädret här i Östersund för alla som orkat lyssna. Men så helt plötsligt blir det varmt och skönt och vi kommer på att vår balkong har toppenläge med eftermiddags- och kvällssol! Vad händer då? HSB beslutar om fasadarbeten och sätter upp ställningar som skymmer alla fönster, och såklart även balkongen.
 
Då fick jag nog.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0