Blogg-block

Min dator hängde i princip i två delar. Så jag mobiliserade allt till min externa hårddisk för att kunna arbeta från Kevins dator.

 

Kevins dator har engelskt tangentbord. Fick fixa svensk inställning och sedan gissa mig till tangenterna för att kunna arbeta.

 

Kan inte föra över bilder från telefonen till datorn med en kabel på grund av ett löjligt moment 22-problem. Börjar ladda över med Bluetooth som tar betydligt längre tid.

 

Köper ett år senare en surfplatta. Smidigare att ha med sig och borde öka bloggfrekvensen. För otymplig att hantera bilder med, så jag lämnar tillbaka den.

 

Köper istället en ny bärbar dator. Fungerar utmärkt att hantera bilder med och naturligtvis att skriva på. Också lätt nog att ha med sig. Dock fungerar det inte längre att ladda upp stående bilder på bloggsidan.

 

Ger upp inlägget för sjättielfte gången.

 

 

Men jag ska fortsätta blogga. Skam den som ger sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0