Besök och examensmiddag

Det har varit många besök på sistone, både från och hos oss. Vi har varit ett antal svängar till mamma i Rimbo för tjejmingel, valborg och begravning. Här hemma har vi haft mormor hos oss några dagar, det var jättemysigt att bara umgås och slappa med henne några dagar. Vi satt en del i solen och njöt, pratade om allt mellan himmel och jord, var på Ikea en sväng, åt goda måltider, såg på filmer på kvällarna och bara mådde allmänt gott.

Härliga frukostar...




...och mycket gos!


Helgen som varit tillbringades med Susanne, och på lördagen lagade vi mat större delen av dagen för examensmiddagen med min familj. Underbart att till slut fira min andra examen - tack för sällskap, fina presenter och samma till er som grattat mig på håll! :)



Sus och jag hade inte setts på nästan tre år, totalt underkänt! Vi pratade mycket, njöt av att vara i samma rum igen, åt självklart chips och såg på Sex and the city, och fick på söndagen toppenväder som innebar balkonghäng.



Jag och Kevin avslutade helgen med en stund på balkongen i kvällssolen, innan vi åt god mat och åt upp de sista av kycklingspetten från examensmiddagen tillsammans med den otroligt goda pastan och peston jag fått i examenspresent.



Allt som allt - en toppenvecka!

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Tack själv!!!

Maten var jättegod! Och det var självklart riktigt skoj att träffa Er igen! =D

2012-05-15 @ 00:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0