Önskelistan

Om en månad, 17 juni, blir jag ett år äldre. Undrar om jag hunnit bli mamma tills dess? Hursomhelst är jag, precis som min egen mamma, fortfarande ett barn när det gäller födelsedagar - de är toppen! ^^ Man får ju äta tårta, öppna presenter och bli sjungen för. Utöver att jag hoppas vi får ett starkt, friskt barn någon vecka innan min födelsedag, har jag i år för ovanlighetens skull inte bara presentkort på önskelistan.


The Body Shop: Vitamin E, Face Mist





The Body Shop: Pink Grapefruit Shower Gel




Apropro: White Tea Body Lotion




The Body Shop: Ögonskugga 44, 31 och 02 golden shimmer

En Elle-prenumeration vore inte fel, älskar mina stunder med Elle!

Presentkort på Kicks: så jag kan fylla på med Clinique-smink vid behov.

Presentkort på Cervera: så jag kan köpa fler Lasse Åberg-vinglas, har 17 av 28 i samlingen nu. ;)

Presentkort på New Yorker: min favoritbutik, vore gott att köpa några nya toppar eller byxor i sommar när gravidmagen är borta!


Min högsta önskan är dock att barnet redan har kommit, att jag redan blivit mamma och att jag på min födelsedag får snusa bäbis och umgås med nära och kära. Resten spelar mindre roll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0