Ris och ros

Vecka 21 imorgon - halvvägs där!

Ros: Jag kan fortfarande knäppa mina skinny jeans.
Ris: Även om jag kan knäppa dem är det varken bekvämt eller snyggt. Vet inte vad jag hade väntat mig, men det börjar bli dags att inse att jag nog växer lite. Bara... lite. (I fredags tog det stopp med pilatesövningar på mage, så jag har helt klart nått en milstolpe i träningen och det är dags att hitta på andra övningar.)
Ros: En snodd gör att jag kan använda jeansen längre.

Och med skorna från Zara i Barcelona på fashionabla gatan Passeig de Gracia känns det rätt bra ändå. ^^


 

Dagens ros går dock till underbara Sus som köpt Pyrets första lakan. *ler stort* Det värmer verkligen att se de små lakanen och det kryper längre in i medvetandet att det snart kommer en liten. Speciellt när den lilla sparkar samtidigt som jag förväntansfullt sliter upp paketet som lakanen levererades i.

Så otroligt gullig gest, vi är verkligen tacksamma att vi har en Sus i vårt liv!

Än en gång, tusen tack gumman!

 

Så nu har vi de där underbara lakanen vi såg förra veckan, wohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0