Skonering (sko-planering)

Det börjar bli dags att planera för Barcelona. Packningen. Och med packning menar jag förstås - vilka skor får följa med? Jag skonerar!


Dessa är givna, då de köptes i Barcelona förra året:

 

Sen står det mellan:

 

 

 

Jag tror detta får lösa sig genom medhavd klädsel. Till exempel ska min nya klänning som jag använde på examensfesten med, och därför följer de här diamanterna med. De är nya på bloggen men invigdes på examensfesten och väckte en del uppståndelse. Inte konstigt så vackra som de är, riktiga bling-bling! Fick dem av Kevin, köpta i London (Sutton):

 

 

 

Klurar även på dessa regnbågsskimrande läckerheter - de köptes i Enfield under första resan till London för mer än ett år sen, men har aldrig använts. Kanske dags för en svart klänning och en kväll i Barcelona?:

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jane

O my god!! en sko-soulmate ;-)

Äääälskar skor men alla andra tycker att jag köper alldeles för många :~(

2011-03-22 @ 13:21:31
Postat av: Cecilia

Jane, i så fall har du hittat till rätt blogg. Bläddra bakåt så märker du. ;)

2011-03-22 @ 15:15:10
URL: http://cecrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0