Barcelona, baby!

Kevin och jag har nu bokat en återresa till Barcelona för att fira vår ettårsdag där.
Hade någon för ett år sedan sagt till mig att jag skulle gå med på att åka på en weekend i Barcelona med en man jag knappt kände hade jag skakat på huvudet åt den personens idioti.

Hade någon sagt att jag efter denna första weekend skulle inleda en relation med mannen i fråga, flytta ihop med honom och att han ett år senare faktiskt skulle bo i min lägenhet, hade jag förmodligen ifrågasatt personens alkoholvanor och eventuellt upplyst om numret till psykakuten.

Jag skojar inte,  jag var helt tvärsäker på att det aldrig skulle bli något, knappt ens att jag någonsin skulle träffa Kevin igen. "Det blir aldrig som man tänkt sig." Vilken jävla underdrift.

Hur som helst, lika motsägelsefullt som Dannys framgång i första deltävlingen av Melodifestivalen har jag nu en biljett till Barcelona den 23 mars. Det har Kevin också, från samma flygplats detta år.

Visst är livet härligt oförutsägbart?

Kevin har tillfället till ära slagit på stort och bokat rum i ett nyöppnat lyxhotell, med ett koncept som innebär att vi får välja lakan (vi körde på egyptisk bomull) och typ av kudde. Hotellet har  flera barer varav en poolbar, massage, gym, restauranger och en helt fantastisk inredningsstil. Kan inte förstå vilken tur jag haft, och vilken obeskrivlig lycka som skulle följa på de fyra bästa dagarna i mitt liv i Barcelona förra året. Som om kärlek inte vore nog har jag hittat en man som skämmer bort mig med weekend-resor, skor, kläder, middagar och champagne!

Länge leve Barcelona!

Länkar till hotellet, kika på bilderna =):

http://www.venere.com/hotels/barcelona/hotel-ohla/?sd=23&sm=03&sy=2011&ed=26&em=03&ey=2011&pval=2&rval=1

http://www.ohlahotel.com/en/



Barcelona 26 mars 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0