Covent Garden

Ikväll bär det av till England igen, denna gång ska vi sova på ett hotell i centrala London istället för hos vänner i sydvästra London. Anledningen är att Kevins son James fyller 21 år (vilket är den viktigaste födelsedagen av någon anledningen som främst är - i likhet med det mesta i England - traditionell) och festen kommer hållas på Tiger Tiger i Haymarket.

Utöver det är anledningen också att träffa gamla kollegor åt Kevin och andra vänner. Plus bara strosa runt på Londons gator och njuta, såklart.

Här en bild från Covent Garden i höstas, då jag, Alice och Kevin gjorde en lite shoppingrunda på stan. (För allmän kännedom kan jag meddela att jag i skrivande stund faktiskt råkar ha på mig samma toppar, hör på den!)

So long! See you when I get back!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0