Blogglöften

Det är resor och det är studier och det är dop, födelsedagar och sol. Och mitt i allt det försvinner tid för bloggen och mina underbara läsare. För att ni inte ska tappa intresset och tro att bloggen hamnat i koma igen kommer här ett kort inlägg – om kommande inlägg. Det här lovar jag att inom den närmsta framtiden (definitionsfråga) skriva om:

 

- Resan till Barcelona, jag och Kevin kommer skriva en gemensam resedagbok. Språkvalet är ej ännu avgjort.

- Kort om skidåkningen i Storlien och bilsurfandet i snön.

- Uppdatering om mina planer för studier och jobb (kanske mer för mitt eget intresse än ert).

- Min nya älskling iPod Shuffle. Som för övrigt är inkopplad med kabel direkt till stereon och ur högtalarna strömmar musik. Detta är ett litet fyrkantigt underverk jag kommer tillägna ett varmt inlägg om. Kan möjligtvis komma att uppfattas som ett reklaminslag, men är på intet sätt ägnat att vara sådant, utan endast en fanatisk hyllning från en tekniktörstande student som återigen kan stilla sällskapssjukan vid promenader, gympass och joggingturer med bärbar musik. Mer om detta senare.

- Och naturligtvis den oförglömliga dagen då min brorsdotter skulle döpas och dopet förvandlas till ett bröllop! Stoltheten då jag såg min bror både gifta sig och döpa sin dotter var enorm. Detta inlägg kommer utöver sliskigt blottade känslor för denna händelse ackompanjeras av bilder, eftersom bilder säger mer än tusen ord.

 

Så återkom och läs om allt detta och mycket mer!

 

Nu en liten hälsning till Solen. Jag drack första frukostteet på balkongen för en timme sedan. Sol, var hälsad! Vår - det är ett kärt återseende. Sommar - jag längtar efter dig.

 

(Vilket jag inte är ensam om. Dolis har kurat ihop sig bakom min laptop i en solfläck, och Disa bredde ut sig i solen på balkongen. Människor, djur – soldyrkan är helt enkelt biologisk.)

 

På återseende!


Kommentarer
Postat av: c2

Ser fram emot rolig läsning!! Stort tack för igår!

2011-04-10 @ 15:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0