Shoes are a girl's best friend

Bloggen har glidit undan lite från en av mina passioner. Skor.
Det åtgärdas med några bilder från de senast inköpta skorna.


Jag börjar med ett par skor från Barcelona, inköpta av den engelska mannen jag vandrade gatorna med och som passar utmärkt till jeans:

 

 

 

Därefter fortsätter jag med ett par skönheter inköpta av samma man senare samma vår i Uppsala:

 

 

 

Inför en semestervecka i London köpte jag dessa gyllene skor, även de inköpta i Uppsala:

 

 

 

Under mitt besök i Rom införskaffades ytterligare ett par praktexemplar, ett par rockiga gråsvarta skor med nitar och mönster, samt ett par röda skor som förmodligen är mer lämpade att vifta i luften med än att faktiskt gå i - dock fortfarande ändlöst vackra:

 

 

 

 

Det var allt för denna gång!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

wow dom där röda var otroligt sexiga!!

Sen min nästa favorit...dom svarta!!

ojojojoj snyyyygga!

Tror jag måste åka till Rom :P

2010-11-11 @ 19:44:42
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: Lynn

Men hallå! Sådär kan du väl inte göra?! Nu blev ju mina sko-cravings ännu värre! :P

2010-11-11 @ 21:16:12
URL: http://thestrange.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hur fina som helst!! Min favorit är klart "rockpumpsen" !

2010-11-13 @ 09:53:02
Postat av: Linda

Sko kvinnan :)

2010-11-21 @ 10:10:01
URL: http://beiersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0