Cravings

Min längtan till Sverige börjar växa lite nu när det närmar sig hemflytt. Utöver familj och vänner saknar jag såklart Disa och Dolis.

Men så är det de där små sakerna.
Som att krypa ner i sin egen säng.
Eller titta på svenska teveprogram.
Lukten i lägenheten - hemma.
Snö. Svensk julstämning.
Min rödvit-randiga tekopp.
Braskaminen.

Allra mest av allt av de där små sakerna saknar jag att krypa upp i min svarta stora fluffiga soffa med... CCC!
En skål av mina favoritchips och en bra film, en karaff med vatten och det kan inte gå fel.

Älsklingar, jag kommer snart hem!

Äkta njutning... Det godaste av gott som finns.



Kommentarer
Postat av: Brorsan

Du är snart hemma älskade syster... =) VI alla saknar efter dig, mer än du tror... =)

2010-11-28 @ 01:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0