Vinnaren av bloggtävlingen!

Tack för alla bidrag, mycket underhållande, gott folk! :D


Och priset för bästa bidrag går till.... *trumvirvel*

KARIN!


Grattis, Karin, du vinner en biobiljett som inkasseras nästa gång vi träffas. Kram, gumman! =D


Och här kommer det vinnande bidraget:


Cecilia i sina höga klackar trippa

För att känna sig kort slippa

Med en drink i sin hand

tappar hon känseln ibland.

 

Med ytterst flärd och ständig stil

hon tar med sina skor ett jättekliv.

För askungen börjar klockan närma sig tolv,

men ack, hon trampar med klacken fast sin tå i ett golv!

 

Nageln blev blå

men festarna hade kul, och Cecilia också!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Erik

Välj ut en bra film nu, Karin! ;)

2010-01-15 @ 22:50:47
Postat av: Jocke

Hihihih Karin är ju verkligen en rolig tjej!! Tror ABSOLUT att det var så det till! =D

2010-01-16 @ 08:58:13
Postat av: Karin

Jag har två val, antingen väljer jag en film med en glad Cissi som resultat, eller så väljer jag en fantasy bara för att jag kan.. ;) Men det lutar åt något som vi båda vill se. Bara jag pallrar mig ner till uppsala nångång förstås=)

2010-01-17 @ 14:54:52
URL: http://karinhe86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0