Test: Hur långt kan man gå utan mat och sömn?

Har ägnat större delen av natten med att ligga och fundera. Och med större delen av natten menar jag att jag sovit mellan kl. 1 och 3. Före och efter två timmars resa till drömlandet har jag granskat varje centimeter av mitt tak och mina väggar. Visste ni att det finns en liten repa på tapeten strax under fönstret?

 

Trots att jag ägnat cirka 8 timmar i sträck åt att klura på hur fan jag ska lösa kommande problem har jag inte kommit fram till ett jävla dugg. Vad säger det egentligen? Välj ett av följande:

 

1. Jag är trög

X. Jag är för trött

2. Jag är maktlös

 

Men det ska vara en sport att leva, eller hur? Tror jag kommit fram till en liten detalj i alla fall, vilket är att jag ska söka en sommarkurs och använda upp lite mer CSN-pengar, då är jag i alla fall garanterad viss inkomst. Hur jag ska lyckas med det samtidigt som jag jobbar heltid (ponera att jag får ett jobb, alltså) ger dock fler problem. Utöver den andra sjuttiotolv frågetecknen jag har över de närmsta 12 månaderna. 2010 blir ett spännande år, hör ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0