Turen på min sida!

Fick ett härligt mail häromdagen, så fullständigt oväntat och positivt: jag skulle få en DVD! Eller?




ENDAST 6130 poäng ifrån! Oj oj, känner ni spänningen?? Det är NÄRA!

Speciellt om man jämför med den här upplysningen:


Hm.... Nu blev det svårt. Lägga ner massor med pengar (och tid) och tjäna ihop de där 6130 poängen (kräver ju tydligen att jag jobbar betydligt hårdare än jag gjort hittills), eller jobba lite mindre och istället använda pengarna till att köpa fanskapet?

Kanske beror på hur jag kan tjäna ihop poängen?


Alltså, ja, varför inte? För de där poängen kan jag ju få nästan två DVD:er.

Å andra sidan kan jag få två DVD:er för den summan varsomhelst. Utan krångel.

En mycket bra affärsidé, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skrattade högt och Jocke skrek från soffan att jag skulle läsa upp vad du skrivit! Du är SÅ skön C1! TACK för ett hjärtligt skönt skratt!!!// C2 o Bror

2010-02-13 @ 21:58:33
Postat av: Morre

DVD är det någon som använder sådana nu för tiden? Slängde nyligen mina kvarvarande, allt ligger på nätet varför slösa pengar på att köpa film!

2010-02-16 @ 23:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0