Korvstoppning version Bil

Bilen var lastad till bristningsgränsen. Istället för att förklara hur det såg ut när jag packade in Kevins grejer i bilen för flytten till Sverige, tänkte jag bjuda på bilder av mitt pack-mästerverk.


Överhäng.

 

 

Sidodörrarna blev belagda med öppningsförbud p.g.a. risk för ras.


 

 

Bakaxel krafigt nedtyngd.


 

 

Inuti bilen såg det ut enligt följande:

 

Handväska fastspänd med sjalar bakom sätena, som för övrigt var framdragna så långt som möjligt för att använda utrymmet bakom.


 

 

Kevin körde med en verktygslåda under benen och en brandsläckare vid sidan.


 

 

Mitt benutrymme:


 

 

När Kevin satt i passagerarsätet såg det ut såhär:


 

Såg ju fan knappt backspegeln.

 

 

Hur man tar sig in i en fullastad bil:

 

 

Väskor att dela utrymmet med...

 

 

 

Placera...

 

 

 

 

 

Right, I'm in, let's go!

 


 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha.. Börjar likna Sunes sommar, klockrent..;)

2010-12-22 @ 21:53:44
URL: http://beiersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0