Vad man kan göra i Sutton en fredagkväll

Fredag kväll bjöd på några oväntade timmar nere på stan då vi bestämde oss för att ta ett glas (som, hoppsan, blev till ett Jägermeister-race och pubrunda). Vi började på The Sutton Arms, fortsatte på en nattclub och slutade på pub så liten att tio personer innebar en fullsatt lokal. Några personer vi träffade:

 

-          Ung blond tjej som visade sig vara min engelska motsvarighet. Svårt att förklara, låt mig bara säga att vi kom väldigt bra överens. Väldigt bra. Så bra att hennes närmsta vänner undrade hur länge vi känt varandra egentligen.

-          Skitfull brud som dansade för sig själv, skrek om mina bröst när hon gick förbi och efter ett par timmar blev utkastad.

-          En gammal man som gjorde sina rörelser på dansgolvet med käppen i handen. Jag skojar inte. Kevin ville veta om det var samma åldersskillnad mellan gubben och honom, som mellan oss två. Det är 28 år mellan mig och Kevin. Gubben visade sig vara 27 år äldre än Kevin. Jag vann mig en Jägermeister-shot av Kevin på det och blev frågad om en dans. Av gubben.

-          Flörtande kille som kom över till vårt bord och pratade när Kevin var till baren. Då jag nämnde att jag var från Sverige undrade killen om jag känner till Magnus Betnér. Det visar sig att denna kille är ståuppkomiker och har träffat honom plus en annan svensk komiker. Komiskt, eller hur?

-          Man som gjort 14 år i armén. Gigantiska utstående öron och vände sig bara till Kevin när han pratade. Ändå väldigt trevlig, visade vägen till en liten pub längre uppåt gatan. Eller pub och pub. En indisk kinamats-take away som sålde alkohol till sent på natten. Mannen började, rätt sent på natten, prata om sexfester där killarna betalar för att få spruta sperma över tjejerna och tjejerna betalar för att få vara med på festerna. Jag blev lite smått spysjuk och vände mig till andra i baren istället.

-          Indisk pubägare. Väldigt trevlig, bjöd på ett glas vin, sprang över gatan trots full bar och köpte rosa toalettpapper mitt i natten när Kevin upplyste om att pappret var slut.

-          Två unga Sutton-killar, i min ålder. Vi diskuterade skolor, guldkors runt halsen, hur man bäst raggar upp tjejer i en bar och hur det är vara tillsammans med en äldre man. Bland annat. :P

 

Kort sagt en väldigt intressant kväll, jag minns inte sist jag hade så roligt! Förvånansvärt hur man efter knappt 48 timmar i en stad kan träffa så mycket intressant folk. Kevin och jag skrattade oss genom hela kvällen och natten, det blev sent men vad gör väl det? :D Tack älskling för en toppenkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0