Sutton - here I come!

Sådär! Kläderna på plats i garderoben, nya soffan uppmonterad och Kevin jobbar just nu med TV-bänken vi plockade upp på Ikea idag tillsammans med andra grejer - inklusive gräddsås och lingonsylt.

Positivt:
- Lägenheten börjar ta form och den kommer bli helt underbar!
- Regnet har upphört och solen tittar fram - de har faktiskt sol här!
- Tamejfan, har inom 48 timmar lyckats flytta in i en lägenhet i ett annat land och redan chattat med 3 kompisar/familjemedlemmar - det är alltså möjligt att hålla kontakt på distans! (Som om min relation med Kevin inte redan bevisat det!)

Negativt:
- Varenda gång Kevin kör åt vänster i en rondell håller jag andan. Det roliga är att efter hans över 400 mil i Europa gör att han också spärrar upp ögonen!
- Jag vaknade med en kraftig förkylning igår imorse (men detta kanske ska höra till positiva listan eftersom Kevin är extra omtänksam... hehe...).
- Eftersom jag pratar English hela dagarna och sen försöker chatta på svenska blir det totally mixed up och jag framstår som en idiot då jag dunkar huvudet i handen. Det värsta är att jag redan tappat svenska words. Undrar var jag kommer vara i december?

Status: Lycklig. Förvirrad och omtumlad men förbaskat lycklig!

Så hur är Sverige? :)

Kommentarer
Postat av: cissi

Härligt hjärtat...härligt!!

2010-08-27 @ 22:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0