Att förhandla med sig själv

Jag har gått och blivit en sån där socialt frenetisk varelse som helt saknar studiedisciplin och kastar alla måsten åt sidan för ett ”ska vi ta en promenad?” eller ”vad sägs om en fika, kan vara hos dig om en kvart” eller "ska vi äta hos dig eller mig ikväll?" eller ”ska träna idag, hänger du med” eller varför inte ”klassfest, hemmafest eller någon nation?”.

Tur att ödet råkar ha gjort denna studietermin hyfsat lugn. Även om den inte är så lugn som min stressnivå för tillfället ligger på. Måste sparka igång mig själv.

Dagens läxa: prioritera. (Men vadå, äta ska ju alla, eller hur?? Varför inte göra någon sällskap?)
Dagens att göra: läs minst 200 sidor i Förundersökning. Det är faktiskt lektion imorgon! (Jaja…)

Reflektion: googla på symptom för schizofreni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0