Svärmor summerar

Ellinor sammanfattar tempot i kursen jag läser på halvfart, Kriminologi I – distans 30 p.

 

Cecilia: Jag skojar inte om jag säger att det är närmare 500 sidor att läsa till varje studieblogg. Är inte det lite överambitiöst på en halvfartskurs? Jag är glad att jag inte läser den på helfart... Då skulle det väl innebära 500 sidor i veckan + studieblogg + lärandedialog (som består av minst två inlägg kring vissa av lärarna formulerade frågeställningar + en sammanfattning av sin kunskap kring frågeställningarna före och efter dialogen, kopplade till kursmålen).

 

Ellinor: Men ni ska väl inte hålla på så där under hela kursen?

 

Cecilia: Jo, vi får läsanvisningar till varje blogg, och varje delmoment avslutas med hemtenta.

 

Ellinor: "Korvstoppning på distans 30 hp"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0