Cecilia vs. Facebook

Går in på Facebook. Har fått ytterligare en jävla inbjudan till FarmVille. Biter ihop och tänker lugna tankar. Trycker på ”Blockera applikationen”. Tydligen håller inte Facebook med:

 

”Oj!

Något gick fel. Vi arbetar med att åtgärda problemet så fort vi kan. Försök igen senare.”

 

 

Ja, oj. Hoppsan. Konstigt att det inte fungerar att trycka på ”Blockera”-knappar. Oj.

 

*muttrar och fortsätter trycka som för att visa att jag ger mig banne mig inte* Facebook står pall, så jag ger upp. But I’ll be back…


Kommentarer
Postat av: Erik

Självklart var det inget som gick fel, utan en stor konspiration från frimurarna, frimålarna, frisotarna eller Illuminati som driver Farmville!

2009-12-07 @ 12:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0