Flyttkort!

Ungefär såhär såg flytten ut:


Åbäket som förflyttade vårt bohag.

 
Lastning av gods.




Tom lägenhet!






Lossning av gods. Ett misslyckat försök att använda minihissen till att frakta soffan.
Joachim: Fan, trodde det skulle gå!
Joel: Du och ditt JÄVLA ögonmått!

Men glada miner i alla fall!

Här är insidan av mina överarmar - fullständigt blåprickiga, tyvärr syns det dåligt på bilderna. Men med tanke på hur jag hade klassiska kvinnomisshandels-märken och Dolis (som fick vara instängd på toaletten i fyra timmar då ytterdörren stod öppen för inlastning av bohag) skrek och jamade konstant, undrade vi om socialen skulle kontakta oss snart.





Blåmärken på insidan av armarna av allt flyttkartongsbärande. Men sen när jag skulle duscha märkte jag att resten av mig var rätt kantstött också. Så det blir inte kort kjol och solande för mig på ett tag...! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0