Varma tillfredsställda känslor...

Satte mig ner på det mjuka underlaget. Dörren bredvid mig stängdes, vi var ensamma. Sträckte fram händerna, kände försiktigt - len, varm, hård... Lutade mig bakåt, lät alla sinnen lukta, känna, njuta. Slappnade av och lät mig själv glida med, förföras av styrka och säkerhet, så härligt och upphetsande... Lät händerna fortsätta smeka, fingrarna stryka i cirklar, trycka, känna, varenda rörelse jag gjorde fick en omedelbar härlig respons, händerna trevade sig fram till de känsliga punkterna. Nacken kittlades av en lätt pust, sval, rogivande. Fjärilar i magen, förtrollande musik, en svävande känsla. Alldeles varm i kroppen av extas, ville aldrig att stunden skulle ta slut. Bara jag, och vår nya bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0