Dagens (nattens)!

Sängdags. Tvättar bort sminket och går på toa, bara för att upptäcka att Jävla Veckan är här. Tjurig kryper jag ner under täcket, Erik vänder sig mot mig och vill kramas. Trumpet försöker jag vända mig åt andra hållet, men Erik kryper närmare.

- Men vafan, kan du sluta trycka ditt underliv mot mig?!

- Ursäkta...? säger Erik förvånat.

- Ta på dig kalsonger. Måste jag sova med trosor kan väl du visa sympati och ha på dig kalsonger.

- Men vad är det, gumman?

Jag muttrar och morrar.

- Men kan du ge dig då? HUR SKULLE DU TYCKA DET KÄNDES OM JAG TRYCKTE MITT UNDERLIV MOT DIG, OM DU VAR IMPOTENT?!

- Älskling... Hur är det egentligen?

Han tittar på mig på det där förstående, "såja"-sättet. Jag resignerar.

- Ehm... Jämförde jag just mens med impotens? frågar jag lite skamset.

- Jag tror bestämt du gjorde det, gumman.

Med en suck vänder jag mig om och borrar in ansiktet mot hans hals. Jävla Jävla Veckan.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahahaha vilken stjärna du är gumman=)

2009-02-14 @ 15:40:16
URL: http://beiersen.blogg.se/
Postat av: Erik

Tydligen är "impotensveckan" här!

2009-02-14 @ 17:53:42
Postat av: Cissi

Skrattar högt! Det där var det roligaste jag läst på länge! Tack C..Behövde ett gott skratt!

2009-02-15 @ 11:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0