En skam för Dr. Phil

Såg igår några minuter på det omdiskuterade Dr. Phil. Han är ju rätt underhållande med sina konservativa åsikter och sin amatörmässiga psykologi.

”Du är 15 år. Och han är 17. Han är ALLDELES för gammal för dig!”

Hon sitter och flinar lite generat.

”Är du kär i honom? Det är du? Herregud… Det här är illa. Hade du varit min dotter hade du aldrig fått träffa en så mycket äldre kille. Han är bara ute efter en sak, han är ju 17 år! Det är 98 % testosteron och 2 % sömn. Släpp honom och börja träffa killar i din egen ålder! *viftar upprört med händerna med uppspärrade ögon*”

Vilken tur att Dr. Phil inte känner mig. Jag träffade och blev tillsammans med 24-åring då jag var 15 år. Dr. Phil skulle fått mentala chockbesvär över denna otänkbara händelse och sen bränt mig på bål.


Kommentarer
Postat av: Erik

Så komiskt det blir när man låter extremhögerkristna tandläkare med 1700-talsvärderingar uttala sig i tv! :D

2009-12-12 @ 11:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0