Bildtävling - lös ett mysterium och vinn!

Hej, allihopa!

Såhär lagom till jul tänkte jag utlysa en tävling. Nedan är en bild på min olösta gåta: en blånagel.

Denna uppstod efter inflyttningsfesten i oktober. Jag hade ont i flera dagar men tänkte inte mer på det. När nagellacket försvann eftersom, framträdde en fin blå nagel på höger stortå.

Så nu till till tävlingen. Den som bäst kommer på en möjlig/rolig/tänkbar/helt otänkbar/tokig förklaring till varför jag har en blånagel vinner ett pris!
Tävlingen pågår t.o.m. 31 december.

Lycka till! Och du - det är ett bra pris. ;)



Ja. Jag vet att jag är i behov av pedikyr. Kommentarer om detta grundar diskvalificering.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Kan bara tänka mig att du försökte sparka med efter att jag retat dig, men misslyckades, som vanligt... ;-)

2009-12-31 @ 16:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0