Facebooks fantastiska informationsfunktion

Okej, denna lilla applikation eller funktion nere i facebooks högerhörna blir bara... för mycket. Här har vi en bråkdel av informationen som tilldelas mig;


Robin ***** matched with you on the "Your wildest dreams" quiz.

Eh, för det första - har jag gjort ett sådant test? Inte det senaste decenniet i alla fall.  Och vad ska jag göra med det faktumet att jag och Robin i så fall svarade lika?


Gunilla ***** wants to put your birthday on his calender.

"his"?! Jag tror bestämt att Gunilla är en hon.


Camilla ***** är nu medlem i din Mafia.

Grett! Vilken jävla Mafia?


En vän har just svarat på frågan "Tror du att Cecilia vill "komma ut ur garderoben"?".

Ja ooo ja. Denna vän skulle säääkert hjälpa mig hitta handtaget.


Johan ***** blev räddad med din hjälp. Klicka här för att hämta din belöning.

Wohoo, jag har inte ens träffat denna människa i verkliga livet, ändå har jag gjort en stor insats för honom.


WHO LOVES YOU????? Check your ranking points!

 *hoppar upp och ner och fnittrar som en fjååårtis* Åhå, vem kan det vara, måste kolla, måste kolla, någon gillar mig, jag behöver bekräftelse och lockas av stora bokstäver och många frågetecken, wohoo wohoo!


Andreas **** tjänade några suveräna saker med din hjälp.

Men alltså, jag är ju en riktig lyckobringare för folk! Vilken tur att jag finns.


Maria ***** gav dig en belöning i Vänfakta (internationell version).

Kanon, jag är en bra kompis även över landsgränserna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0