Knäpp, knäppare, Disa.

Min sambo har en förkärlek till sin kamera, och att ta sjuka bilder. Min hund gör ett lysande modelljobb. Min familj är inte riktigt som andras.




Ta mig om du kan!



Djävulshunden. Ta betäckning, 26 kilo pansarhund på ingång.



Att finta så snön ryker har blivit något av en sport.



Tror du Erik stod upp efter denna attack? Notera kamerans höjd. Husse är redan vält.
Uppdrag slutfört.



Fånga flygande snöboll!



Alltså, vad är det här?



Stå still in i det sista...



...få tokryck och hoppa jämfota iväg...



...och förvandlas till en klumpig leopard.



Vad är det du håller i handen, husse? Går det att äta?
(I bakgrunden ser man Sendys lysande ögon.)



Hoppar matdansen. GE MIG MAT NUUUUU!



Bära runt på kuddar....



...och tvärdäcka.



Eller ligga i famnen och få magen gosad. Livet är gott.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahahahaha...så jäkla rolig den hunden..duktig fotograf också!!

2009-04-12 @ 19:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0