Hur man får magmuskler

Häromdagen gick jag och Erik igenom bilder i datorerna, då vi ska skicka in för framkallning. Det slutade med att vi i tre timmar tjöt av skratt och djuren undrade vad det var för fel på oss, när vi rullade runt på golvet i magkramper. Jag tänkte dela med mig av några skrattretande exempel:


Det blev lite många shottar igår, okej??



Åh, uppvärmt och klart!



Mormor bad mig köpa kaffe av ett visst märke.
Hon sa inte att det fanns 5000 sorter av det märket...



Ska vi hångla?



Inga kommentarer.



Vad? Katten tog ju min korg!



Yeeehaaaw!



Erik Retsticka. Även om han gör det på håll.
Lägg märke till klösmärkena på handen - märken efter att ha retat katten på nära håll...



Per (mammas sambo) på Ålandsresa. Mycket nöjd med resan.
Jag skämdes och kände ett behov av att förklara för folk att vi INTE är alkisar.
Speciellt när Per har på sig solglasögon inomhus.



Ånej, du kommer inte undan, däckhelvete. Attack!



En katt i fyrkant. Som synes på lådan har Per varit på besök.



Svågerskap i kombination med alkohol.
Jag vet inte om min bror försöker äta eller hångla upp Erik.
 Jag blir orolig oavsett vad.



Hm....



Kan man vara mer ovillig till kärlek? Kattjävel.



*garvar så väggarna skakar* Det ni ser på denna bild är Linda och Magnus.
Som synes däckade kl. 23:05.
På nyårsafton!



Och det var så vi fick tillbaka vår väska. Vi köpte en korg på ÖB till Dolis.



Per bamsulerar (=balanserar). En aktivitet han pysslar med i alla sociala sammanhang.



En bild tagen på nyårsafton. Innan klockan blev 23:05.


Det ryktas om att Per har skaffat dräng.
Hon ska tydligen vara väldigt flitig, en riktig arbetsmyra.



Kommentarer
Postat av: Linda

haha klockren nyårsbild.

Men tycker att ni även kan nämna vad NI gjorde när vi låg som två däckade sälar ;)

2008-11-22 @ 20:03:00
URL: http://beiersen.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Haha, du menar att vi ägnade oss egen nyårsunderhållning? ;)

2008-11-22 @ 20:15:12
Postat av: Cissi

Åh herregud vilka bilder! Skrattade så jag tjöt här hemma i min ensamhet. Alla bilder var så sköna...gillade speciellt den med kaffet, den med en ovillig katt o den på Linda och Magnus. Känner inte de sistnämnda, men bilden är SÅ jäkla kul!

2008-11-23 @ 00:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0