Blogg-jobb

Som synes har jag lyckats muta underbara Sus till att pimpa min blogg – tack så jättemycket vännen! One Cosmopolitan, coming right up!

Har även noterat att väldigt många läser min blogg, så roligt att se! (Jag känner nog inte ens så där många… Bör jag bli orolig..?) Dock är det alldeles för få som kommenterar inläggen. Skärpning! *piskar*

Jag har också fått höra att jag uppdaterar för sällan – till alla ni omättliga: ska försöka bättra mig! Det blir ju definitivt roligare nu när sidan är finare!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sidan vart riktigt snygg! Bra jobbat Sus :)! O du Cecilia, är så OTROLIGT vacker på den där bilden! (Annars med såklart =P)

2008-11-17 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0