Min kärlek Skor

Jag kollade runt på några hemsidor för några dagar sedan, för att exempelvis kolla Manolo Blahniks skor för säsongen. Jag blev riktigt kär i "Kucuk"! Ett par högklackade skönheter mestadels i guld, jag såg dem tillsammans med en vit klänning... Ett par andra skor, Sedir, var också något att sukta efter.

På Guccis hemsida hittade jag ett par skor (horsebit nail) - så vackra! 235 dollar, nej men, jag får väl nöja mig med att titta. Jag gjorde det löftet till mig själv, att när jag har råd ska jag köpa skor som kostar mellan 2000-4000 kr. ^^
Här är en (liiiten) bild på den vackra skon....


Det fanns väldigt många fina skor, till väldigt höga priser. Men det kostar inget att drömma... *ler*

Och jag har letat i 1,5 år efter ett par vita högklackade, och i lördags (på en minishoppingtur i Norrtälje) hittade jag äntligen ett par, som dessutom fanns i halva priset-hörnan! Inte riktigt Gucci, men mer passande för min nuvarande studentinkomst, och faktiskt jättesöta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0