Lite av varje

Den här helgen har då innehållit det mesta.
Drinkar (trots mitt analyserande inlägg tidigare) kompisar, engelsmän och kiltar (Marks kompisar... jag har inte skrattat så mycket på flera år!), mörk öl, Melodikrysset (jaja, vuxenpoäng bla bla), sol, chips, promenader, Sex and the city, camping- och husvagnssittning (juristsittning = tillställning där jurister ska träffas, äta, klä upp sig, dricka och sjunga. Alltid underhållande!), handlande (mat, men framförallt en till väska *ler*), lunch på stan, carpaccio, och det roligaste av allt - jag är nu officiellt valpmamma! Japp, det är nu bekräftat att jag har blivit med valp, som kommer hem runt fjärde juli. Det blir en brun labradorvalp, dock är det inte klart än vilken av de två bruna valpar som föddes (visas nedan) som blir vår nallebjörn. =)

Också några bilder till detta:

(För fler bilder av mig och Mark i de snygga husvagnsdresserna från temasittningen, kolla bilder på Facebook! =P)






Kommentarer
Postat av: Eric

Vad mys med en valp! Fast jag föredrar ju då katter ^^ men endå.
Hade fint /E.

2008-05-11 @ 16:30:50
URL: http://ericthegreat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0