Lex and the city

Jajemän, på lördag är det dags för terminens sista sittning, med camping- och husvagnstema. Det är alltså jag och en massa juriststudenter utklädda till galenskaparna-karikatyrer. Såklart med fördrink och trerätters, för att förfina det hela. Jag ser verkligen fram emot sittningen, känner mig rastlös såhär på vårkanten, vill hellre vara ute och springa, fika på stan, dricka cocktails och mingla än sitta vid ett skrivbord och plugga.

Funderar på att hälsa på mamma i Rimbo om någon vecka, skulle vara skönt att komma bort en liten stund innan tentan. Hehe, för att påminna mig om att det faktiskt finns ett liv EFTER domedagen.

Och solen fortsätter att lysa och värma Umeå, väldigt härligt! Idag var det visserligen något kyligare, men det är därför man tränar - för att värma sig!

Nu blir det te och Sex and the city.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0