Dagens motivation från Leva # 2

Idag, bakis och sliten efter tre dagars festande, trött efter tre nätter av fem timmars sömn och med en kropp som inte riktigt är på springa-en-runda-humör, sitter jag och går igenom mail.
Jag hade en sisådär elva mail från Facebook som sa "You've been tagged!". Oh shit.
Det var ett veckomail från Funbeat.se, min internetträningsdagbok som talade om för mig att jag festat för mycket och tränat för lite den här veckan. No shit.
Också såklart ett mail rubricerat "Dagens motivation från Leva". More shit. Det löd:

Ge och var flexibel
God morgon! Det vi gör för och mot andra, gör vi också mot oss själva. Ge, ge och ge så kan du aldrig förlora. Du får alltid tillbaka det du ger, men inte alltid som du förväntar dig. Ge och var flexibel.

Pratar Levas energicoach möjligtvis om alla drinkar som bjöds fram och tillbaka igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0