Semester!

Idag har jag haft min första semesterdag. Jag vaknade efter 11 timmars sömn. Jag slängde mig i soffan och såg på DVD. Jag läste en bok. Jag for och simmade. Och nu sitter jag med en Piña Colada. Skål!

En färgglad sommarbukett till alla!

Min älskling kom hem med en ny gul kuvertväska till mig! Kolla så bra de matchar skorna:

Och här är de underbara vackra sakerna jag såg på Biancos hemsida, som jag inte kunde hålla mig ifrån när de fanns i butiken...


En ny väska jag inte kunde hålla händerna från...


Och Mark, som ibland verkar ha svårt att hålla sig från ölen, och mig, haha. ;-)


Har börjat fundera lite på vad jag vill göra med min juristutbildning framöver. Jag är väldigt inne på kriminologi, brottsofferkunskap, psykologi/sociologi och polisrätt. Ska försöka läsa så många kurser jag kan inom utbildningen, sen tror jag nog att jag vill läsa något mer efteråt.

Något mycket mindre intressant är Pingvin-SM. Jag hade så svårt att tro mina öron när jag hörde reklamen på teven att jag var tvungen att kolla upp det. Tydligen är det en tävling i fyra veckor med fyra grenar som heter "Smäckhuggarsmisk", "Albatrosser överallt", "Sälstuds" och "Kast med liten pingvin". Seriöst. Har svenska folket inte mer bakom pannbenet? Vem lägger tid på sånt?! Visst, kreativitet i all ära, men... Jag saknar ord. Tacka vet jag Glamours klackfest! =D

För övrigt lägger jag mycket tid på skräckfilmer, böcker och bilresande. The Ring, The Omen, Mias hemlighet och Mias systrar, Rimbo och Luleå står näst på tur. =) See ya!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jaa, Luleå näst på tur! Längtar så efter er, skynda er hit nu!

2008-07-22 @ 14:05:50
URL: http://frokenlundstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0